Po několika dnech od dokončení opravy levé poloviny dálnice D5 mezi kilometry 129,900 – 122,590 se těžká technika na dálnici opět vrátí. Tentokrát se stavební práce přesouvají do navazujícího úseku mezi kilometry 139,640 – 129,900.

Stejně jako během předchozí opravy projde stavebními úpravami levý pás dálnice D5 (směr Plzeň), kde je stávající betonová vozovka na konci své životnosti, a i po lokálních opravách vykazuje výrazné množství závad, které musí být odstraněny. V rámci následujících zhruba 14 týdnů bude cementobetonový kryt vozovky v řešené úseku kompletně vyměněn. Součástí celé opravy je pak i výměna a doplnění svodidel na krajnici a ve středovém dělícím pásu (ve středovém dělicím pásu budou svodidla demontována a ve větší míře nahrazena betonovými svodidly), výměna odvodňovacích žlabů, pročištění propustků, oprava mostů, obnova oplocení nebo doplnění přístupových chodníků k hláskám SOS.

V době provádění stavebních prací bude veškerá doprava svedena do jednoho jízdního pásu a provoz bude veden v režimu 1+1. V rámci jedné z plánovaných etap dojde také k uzavření levé části MÚK Mlýnec.

Předpokládané termíny uzavírek:

 -Výstavba DIO: 10.7. – 12.7.2025

-1.etapa: dlouhodobá uzavírka levého jízdního pásu mimo MÚK Mlýnec – 12.7. – 7.9.2025 (8 týdnů)

-2. etapa: dlouhodobá uzavírka levého jízdního pásu včetně MÚK Mlýnec – 7.9. – 13.10.2025 (5 týdnů)

-Demontáž DIO: 13.10. – 15.10.2025

Pro Ředitelství silnic a dálnic provede stavební úpravy na D5 sdružení společností COLAS CZ, a.s., MI Roads a.s. a Colas Út Zrt. za cenu 576 mil. Kč bez DPH.

Print Friendly, PDF & Email