Po dokončení provizorní komunikace a mostu jsme na ně převedli dopravu a v pondělí 22.3. jsme zahájili frézování vozovky na původním mostě z přelomu 19. a 20. století, jako přípravu na jeho demolici. Ta začala 24.3. ráno. Původní klenutý most bude kompletně odstraněn včetně jeho původního založení pod hladinou Mlýnského potoka. Vytvoří se tak prostor pro nový mostní objekt, který bude širší a mírně směrově narovnán severním odsazením od jeho současného vedení. Po vyčištění místa začnou přípravné práce na založení nového jednopólového mostu a následně na samotném založení. 

Řidiči jedoucí po silnici I/19 ve směru Plzeň -Tábor musí v souvislosti s probíhající výstavbou počítat s dopravním omezením. To první spočívá v kyvadlově řízeném provozu po mostním provizoriu, které dočasně překlenuje Mlýnský potok a jehož nosnost je omezena na 12 tun. Těžká nákladní doprava nad 12 run je odkloněna na objízdnou trasu po silnicích I. tříd a to v Rožmitále pod Třemšínem a v Letech obousměrně na Příbram. Více leták objízdné trasy ve fotogalerii nebo zde v příloze.

Print Friendly, PDF & Email